Weer een jaartje wijzer! ;-)

Donderdag weer na een moeilijke ochtend Hebreeuws door naar m'n werk en 's avonds met Ishay en nog twee andere naar een barretje waar ze een record voor de grootste carpaccio gingen breken. Lekker! Vrijdag heb ik last minute nog allemaal 'vrienden & vriendinnen' uitgenodigd om m'n verjaardag mee te vieren, we hebben boodschappen gedaan, etc. Zaterdag was een beetje gekke dag, ik voelde me niet echt jarig, maar was wel verrast door de cadeautjes van pap&mam en Sam&Andrea (dat Ishay voor ze gekocht had natuurlijk) en miste ze enorm! Verder een happy dag, zelfs een telefoontje gekregen van Keren (tante v Ishay waar ik wel goed contact mee heb). 's Avonds over m'n moeheid gezet en iedereen ontvangen. Ons huis zat gewoon vól! Iedereen had het enorm naar z'n zin en het was echt een zeer geslaagde avond! Stiekem best een beetje trotst dat ik dat na een half jaar voor elkaar heb gekregen, allemaal mensen die voor míj komen! :-)

Rest van de week weer veel gewerkt. Het project zou deze week aflopen, maar er zijn steeds systeem problemen waardoor ik nooit weet wanneer en hoe lang ik moet werken (gelukkig ben ik erg flexibel, maar het kost me wel elke keer twee uur reistijd). Woe&do was er door problemen geen werk, wat ik eigenlijk wel lekker vond. Ik was wel toe aan wat rust. Ik slaap niet goed en als we nieuwe gasten hebben ben ik daar ook veel mee bezig.

Deze week ook weer lekker gesport, veel geskypt met vriendinnen en onze 2e gast ontvangen. Weer erg interessant! Ik dacht even dat ik met een (amateur-)spion te maken had. We hadden even gebeld over de sleutel en hij vertelde mij fluisterend dat hij op het moment in Syrië zat en met de bus via de Golan naar TLV zou gaan. Maar daar is helemaal geen grensovergang!! Dus óf hij is iets geheimzinnigs, óf hij werkt bij de UN. Dat laatste bleek het geval, hij is een 23jarig VN-soldaat uit Zwitserland. Super aardige en nette jongen.

Reacties

Reacties

Sam

:) Nice. kus!

Truus

Anne, nog van harte! Groetjes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!