Dag lieve oma..

Ik ben elke dag lekker bezig met m'n boekingsaanvragen, emailen (zelfs in het Frans!), etc. Ik vind het heerlijk om te doen en heb inmiddels al zes boekingen! Nu hopen dat de reizigers net zo leuk zijn als ze klinken (ik krijg hele levensverhalen te horen, super interessant!) en dat ik geen annuleringen krijg. Ik heb zelfs al boekingen in mei 2013. De meesten komen uit Europa en de leeftijden verschillen van 20'ers tot 70'ers. Ik ben benieuwd!

Omdat Sukkot dit weekend begon, heeft Ishay een lang weekend gehad. We zijn samen eventjes naar het strand gegaan maar al snel was het helemaal bewolkt en vielen er zelfs regendruppels! Na maanden dag in dag uit volle zon gehad te hebben, vergeet je gewoon dat het soms bewolkt kan worden. Ishay is met een oud-leger-vriend wat gaan drinken en ik heb lekker mijn ding gedaan. Zondagavond zijn we, nadat we na heel wat telefoontjes een auto hebben kunnen lenen van iemand, door de regen naar Ishay's ouders gereden. Sukkot eve. Drie keer in drie weken is niet bepaald het zien tot een minimum houden. Het voelt ook niet lekker, te snel, maar wij willen ons trouwfeest hier eind dit jaar nog organiseren en dan is het wel handig om een oke verstandhouding te hebben. Dus heb ik mezelf geforceerd, wat op prijs werd gesteld. De oma was ook enorm enthousiast om me weer te zien, erg leuk om te merken aangezien zij mij eerst ook niet accepteerde als niet-Jood. Volgens mij heeft zij een knop omgezet, want ze is helemaal gek van mij :-) Ishay heeft ook eindelijk door hoe 'leuk' ik deze uitjes vind en probeert mee te denken.

Omdat we de auto hadden zijn we ook nog eventjes naar 'Bamboo Village' gegaan, een geweldige bar op het strand, maar helaas keuren we deze locatie toch af voor ons trouwfeest. We willen het beiden eigenlijk snel achter de rug hebben, dus proberen we dit jaar nog ons feest te houden. Dat betekent dus in de winter! Mijn droom van een feest op het strand gaat dus niet door. Het leek mij wel leuk, eerst voetjes in het gras en nu in het zand. Maar de winters zijn daar toch iets te koud, donker en onvoorspelbaar voor.

Verder deze week: relaxen & uiteten, filmpjes editen, lekker sporten, proef nachtje geslapen in onze gasten kamer (vannacht komen onze eerste gasten, spannend!), een zilveren armband voor mezelf gesmeed (jeejj!) en heb ik mijn eerste sollicitatiegesprek gehad! Het ging goed en ik kon eigenlijk direct aan de slag! Ze hebben een deadline die nadert, maar eerst wil ik natuurlijk weten wat de voorwaarden zijn + het financiële plaatje. Wordt vervolgd dus.. Op de terugweg van het sollicitatiegesprek hoorde ik van Sam dat het niet goed gaat met oma Renkema (99). Ze kwakkelt al lang, het ging steeds slechter en sinds een dag of twee is ze ook nauwelijks meer aanspreekbaar en slaapt ze alleen. Later die middag (vandaag!) belde papa mij, oma is overleden..

Reacties

Reacties

Sam

Kus zus. Love you en zoals altijd, erg trots op je.

Coby

Het komt goed! blijf vooral in je zelf geloven!
Gecondoleerd met het overlijden van je oma.
liefs, coby

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!