In-between worlds or best of both worlds?

Dit speelt natuurlijk heel vaak door m'n hoofd (&verandert makkelijk tien keer per week, zucht!). En hoewel ik de vorige weken nog echt 'in-between worlds' zat, denk ik nu weer: best of both worlds! Ik ontvang kaartjes van Pauline met mooie bruiloftsfoto's erop, waardoor we ons weer even heerlijk 'daar' voelen. Meer vriendinnetjes krijgen een smartphone, waardoor het contact aanmerkelijk verbeterd, erg gezellig dus! Mijn man zegt dat ik het nog lekker rustig aan moet doen en hoewel ik dat zelf niet makkelijk vind, probeer ik wel af en toe naar het strand te gaan. En als ik dan na 3 min lopen over het hete zand ren, de zonnebrand ruik en mij installeer met wat NL tijdschriften geniet ik volop! Lekker mensen kijken en als ik NL toeristen hoor is het extra leuk en dan denk ik toch wel stiekem: ik woon hier gewoon! Altijd een blauwe lucht, tropische bloemen om mij heen een lieve man, 's avonds gezellig samen op ons dakterras eten en hem kunnen verrassen met mijn zelfgemaakte mango ijsjes als toetje. Heerlijk gewoon! En als ik me bedenk wat ik het afgelopen halfjaar allemaal heb meegemaakt denk ik ook: ik sta er wel weer! En het is héérlijk om niet zoveel narigheid en stress meer aan m'n hoofd te hebben! :-D Knock-knock-knock!

Ik heb me opnieuw ingeschreven voor een cursus Hebreeuws. De cursus die op het moment aansluit op mijn niveau is slechts drie dagen per week. Ik baal ervan dat het niet intensiever kan. Als ik het dan toch moet doen, dan wil ik mezelf ook helemaal killen. Een smak geld neergelegd (of eigenlijk: 6 termijnbetaling) en woensdag begonnen. Onze klas is nu nog lekker klein en de lerares lijkt erg goed. Ik ben van klas Aleph naar A++ gegaan en sla A+ dus over, maar ik schijn het mezelf nooit makkelijk te willen maken ;-), dus hier ga ik me vast ook wel weer redden.

Dinsdag een nieuwe, fancy, aan zee liggende gym getest. Helaas was het niveau van de les die ik volgde weer niet wat ik gewend ben (ik was destijds met die reden ook gestopt bij GoActive). Ik heb uitgebreid met de leraar gepraat en het blijkt toch wel echt typisch Israëlisch te zijn om erg losjes met begrippen om te gaan. Als de les 'Dynamic Body Sculpt' heet, ligt het maar net aan de leraar of je yoga of daadwerkelijk body sculp krijgt! Tja, lekker dan, niet erg handig aangezien er voor mij een groot verschil tussen zit. Verder zag de gym er perfect uit en is de locatie ook zeer gunstig voor ons. Ik ga nog een aantal sportscholen testen de komende tijd en hopelijk daaruit een mooie keuze maken.

Verder deze week: CV updaten; langs kunstenaarsmarkt gegaan en mij aangemeld, nu afwachten wanneer de commissie bijeenkomt en mij toelaat; video's editten; contacten zoeken en extra veel op mezelf aangewezen deze week aangezien Ishay ook thuis tot laat doorwerkt. Niet bepaald sfeer-bevorderend als je jezelf de hele dag al zelf moet 'vermaken'...back to 'in-between worlds'! Maar na wat telefoontjes met vriendinnen en Marieke vZ die haar ticket geboekt heeft voor eind november...is het weer back to 'best of both worlds!'. :-P

Reacties

Reacties

Sam

Succes zus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!