Criss cross treinen door Nederland

Donderdag ben ik na een ochtend gewerkt te hebben aan allerlei voorbereidingen (kapper, catering, versiering, manicure&pedicure, ceremoniemeester Sam, online bestellingen, ETC) naar Schagen getreind naar Sanne. Ik heb haar mooie atelier&ontvangstkamer bewonderd, hun verbouwde keuken en geweldig ingerichte huis. We hebben geluncht bij het restaurant waar Barry in de keuken staat, beetje geshopt en Sanne zou me weer op de trein zetten in Alkmaar. Maar we waren nog zo lekker aan het kletsen, dat ze me helemaal naar Amsterdam reed en uiteindelijk mee is gegaan op de boot waar ik met Sam&Andrea en twee vrienden van hun had afgesproken. Een heerlijk (&spontaan) einde van de dag dus over de grachten van Amsterdam! Ik heb Utrecht altijd een leukere stad gevonden, maar als je in het buitenland woont snap ik wel waarom Adam meer trekt!

Vrijdag ben ik na de gebruikelijke mailtjes & offertes doornemen, naar Sassenheim gereisd. Pauline&René hebben een nieuwe dakkapel geplaatst en met P&Luca zijn we op de fiets naar een meertje gegaan. Heerlijk gerelaxt, bijgekletst en met Luca gespeeld. Een makkelijk ventje dat gek is op zwemmen/water! Eind van de middag naar AH en voor het eerst vond ik het leuk om boodschapjes te doen. Eindelijk herken ik alles weer, is men voorbereid op kleine huishoudens en snelle maaltijden, wat een gemak!! Verrukkelijke mosseltjes gegeten & m'n lievelings-rosé gedronken met Sam & Andrea, gezellig! Het is heerlijk om in Amsterdam te zijn, maar helaas moest ik zaterdag toch weer terug naar Deventer omdat ik daar nog twee dagkaarten had liggen die ik ma nodig heb. Na een prachtig zonnige en warme week, begon het weer een beetje te regenen toen Andrea en ik net door de negen straatjes liepen. Bij papa en mama hebben we Cava & Prosecco geproefd en de volgende dag allerlei witte wijnen. Papa gaat op in het wijn proeven (voor zaterdag) en mama in haar vers 'piepende' boontjes uit de tuin.

Zondag was Ishay jarig (29) en maandag heb ik hem opgehaald van Schiphol. Jeeej! Zoooo fijn om weer saampjes en compleet te zijn! De tassen hebben we afgezet in Amsterdam en in Utrecht hebben we lekker een aantal van onze usuals gedaan. Urbanus met satésaus bij Mannekepis, scone met ananasmunt-jam bij de Bakkerswinkel en wat verjaardagscadeautjes voor Ishay geshopt. 's Middags zijn we weer naar Amsterdam gegaan en langs Sam's kantoor om even hi te zeggen ennn....surprise! Geen romantisch diner bij Red met z'n tweetjes, maar Ishay is gekidnapt door Sam voor z'n bachelorparty! Ik zat natuurlijk in het complot en Ishay had pas na een paar minuten door van 'hé, waar is Anne, wij gaan zo naar Red!'. Sam en Ishay hebben een geweldige avond gehad bij Envy en een uitgebreide bier-bar waar ze véle NL bieren hebben geproefd. Ik had een rustige avond met Andrea en nét voor de laatste trein naar Deventer kwamen Sam en Ishay ladderzat, met een big smile en een oranje pion op hun hoofd thuis. :-D

Rest van de week bij papa en mama gebleven, allerlei kleine dingen voorbereiden. Bij een tuin klus heeft Ishay nog een bijl in z'n voorhoofd gekregen! :-S Het ijzeren gedeelte viel er ineens af en viel in Ishay's gezicht, bloed!! Duizelig en misselijk, maar gelukkig ging dat na een tijdje weg en viel het uiteindelijk mee. Een grote snee in z'n voorhoofd, maar geen hechtingen en met z'n mooie krullen nog aardig weg te werken ook. :-P We zijn er beiden klaar voor. We hebben er erg veel zin in, vragen elkaar steeds of de ander er klaar voor is en nog moet genieten van de laatste uurtjes 'single' zijn ;-)) Het weer houdt iedereen ook goed in de gaten. Het verandert steeds en ziet er niet tóp uit, maar hopelijk gaat het meevallen.

Reacties

Reacties

Sam

"Ladderzat" hey hey hey.... niet overdrijven :)

coby

vandaag gaat het gebeuren! Een superdag gewenst voor jullie samen. Liefs, Louis en Coby

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!