Een ode aan mijn allerliefste vriendinnetjes

Een week vol drama, frustraties en stress, waarvan m'n haren inmiddels letterlijk uitvallen! :-S

:-(( Geen leuk week-blog en daarom in de plaats:

Een ode aan mijn allerliefste vriendinnetjes

Tot nu toe eigenlijk geen echte heimwee gehad, maar nu, na vijf maanden, en het heerlijke gevoel van mijn lieve, warme, vrolijke, actieve en oprechte familie om mij heen, (en een rot gevoel dat het maar blijft botsen met m'n schoonouders), mis in al mijn geweldige vrienden en mijn leventje in Utrecht. Ik heb voor het eerst weer het afscheidsboekje van m'n vriendinnen gelezen, alle herinneringen, super lieve woorden en bewondering die ze uiten: de tranen rollen over mijn wangen. En uit de grond van mijn hart: Wat mis ik jullie allemaal!
Het liefst was ik met mijn familie mee terug naar Nederland gegaan voor een weekendje. Lekker met al m'n vriendinnen op een boot door de Utrechtse grachten, zonnetje op ons hoofd, muziekje aan, met z'n allen picknicken in het groene Wilhelminapark-gras. Kletsen, lachen, huilen en vooral heeel veel lol hebben tot de late uurtjes.

Reacties

Reacties

Sam

Abrazo grande!!

Joyce

Love you!!! Mis jou ook!!!! Gelukkig snel weer in Nederland!!

Kus

Tineke

Lieve sterke Anne, geloof in jezelf en blijf jezelf!
Grote knuffel, mama

Koosje

Lieve Anne, na regen komt zonneschijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!