The wedding dress!

Donderdag heerlijk wakker geworden en na een verfrissende douche vond ik het tijd om maar eens te gaan kijken naar een jurk voor dé dag! Behalve de 'kleur' had ik geen idee wat ik zocht. Op Dizzinghof zijn een hoop mooie trouwwinkels en boutique'jes, aangezien dat om de hoek is ben ik daar eerst maar eens langs gegaan. Halverwege is Xiomara meegegaan, een Spaans vriendinnetje van de Ulpan, net zo down to earth als ik. En eigenlijk was het al snel raak!Ik schok wel een beetje, want ik dacht dat ik me gewoon ging oriënteren, maar binnen een uur had ik het te pakken, 'kon dat wel zo snel, moet ik niet verder kijken?!'. Maar nee, dit was het gewoon! Niets weken zoeken, passen, etc. Tóp! (hoewel ik een weekje shoppen natuurlijk helemaal niet erg had gevonden, haha).

Voldaan, happy en enigszins verbaasd zijn we thuis even wat gaan drinken, lunchen en omgekleed voor da beach. Omdat donderdag nog nét doordeweeks is, was het heerlijk rustig. We hebben heel wat af gekletst en gelachen, super gezellig. 's Avonds zijn we maar eens naar huis gegaan en ik kwam tegelijk met Ishay thuis. Ook Ishay was natuurlijk verbaasd en súper nieuwsgierig naar dé jurk! :-) We hebben een heerlijke fles open getrokken, samen gekookt, Kolonisten gespeeld, filmpje gekeken en zzzzz.

Vrijdag is Ishay extreem vroeg al naar z'n ouders gegaan, zodat hij de auto van Matan kon lenen die net terug kwam van een vlucht. Ishay heeft de hele dag allerlei kampeer en hike spullen verzameld voor onze geweldige tochten als pap,mam,Sam&Andrea hier zijn. Nog één weekje, gezellig!! Ik ben een goede huisvrouw gaan spelen en ben ook wat gaan smeden. :-) De rest van het weekend hebben we genoten van het strand, 's avonds spelen we tegenwoordig een uurtje beach ball. Súperrr lekker en fun! En gewoon heerlijk zo op het strand, naast koorddansers en andere actievelingen en natuurlijk met die prachtige zon die in de zee zakt op de achtergrond. Verder zelfgemaakte pizza, filmpjes en oja... ik dacht een aardbeving te voelen, maar Ishay voelde niets. Een uurtje later las Ishay op het nieuws dat er inderdaad een aardbeving van 5.5 was (in zee).

De rest van de week hebben we natuurlijk gewerkt, gestudeerd, ben ik af en toe bezig met alles wat bij trouwen komt kijken, werk wat in m'n atelier en hebben we natuurlijk de laatste regeldingen gedaan voor ons bezoek!!

Reacties

Reacties

Marieke Kruitbosch

Wat een heerlijk verhaal om te lezen!! En herkenbaar wat betreft de jurk, ik was ook binnen het uur geslaagd ;-) geniet nog van alle voorbereidingen en ik stuur je snel een mail met wat info!
Kus uit Olst

Sam

Over 24 uur staan we op het strand!!! Zin in!!!!

tineke

Ja, heerlijk: weg van de buien en 'de son en de see sien sakken'! en Anne en Ishay omarmen....

annie

Ooo Anne en Ishay wat geweldig leuk!!!
gefeliciteerd.
veel plezier met je familie. groet annie.

joany

leuk Anne,meteen geslaagd! ben heel benieuwd naar je wedding-dress!!!veel plezier met je familie..X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!