Verrassing!

Donderdag en vrijdag hebben we lekker rondgedwaald in the city. We zien elke keer wel waar we uitkomen en genieten van de stad. Eten bij de lekkerste tentjes als Grimaldi's, Shake Shack, Molly's Cupcakes en Magnolia Bakery. Wanneer gaan we hier wonen?? ;-) Uiteraard zijn we ook naar een Broadway show geweest, Memphis. Over de rock&roll uit de zwarte underground clubs, die in de jaren '50 populair werd bij het witte publiek. Onze laatste dagen was het ook weer heerlijk weer en omdat we af en toe best moe waren (slapen slecht), hebben we ook lekker gechilled in Central Park. Zo ook zaterdag, tussen alle kersen bloessem, in het zonnetje, genieten van elkaar, onze geweldige week in NY en... (nadat er een mooi vogeltje op ons beiden tegelijk had gescheten)...waar ik een hele mooie ring om mijn vingen geschoven heb gekregen. Jaaaa, ik wil!!! :-D
Zaterdagavond zijn we met volle backpacks op onze rug met de metro (en uiteindelijk ook een taxi) naar het vliegveld gegaan, waar we in een barretje nog geproost hebben!
De vlucht was uiteraard lang, en in Amman moesten we ook nog eens 6 uur wachten. Frustrerend, want we zijn Tel Aviv dan al overgevlogen, maar ja. Het laatste half uurtje vliegen was natuurlijk ook prima, en doodmoe zijn we 's avonds laat (zondag) aangekomen in ons fijne appartement. Jetlagged!! Ik kon echt niet slapen, maar we moesten de volgende ochtend wel gewoon naar werk/Ulpan. Tough.

Ons balkon is een ware mini jungle geworden in onze afwezigheid, geweldig! De boom is helemaal groen en heeft ook allemaal kleine zoet geurende lila bloemetjes, onze Oost-Indische kers zijn hele struiken geworden en we hebben zelfs courgettes aan onze plant! Het is zo fijn om in ons appartement te zijn. De zon schijnt volop (35 graden deze week, in de schaduw), wasjes staan op het dakterras te drogen, en het leventje met to do lijstjes gaat weer verder. Ik heb nog een leuke prijsopgave + ontwerp verzoek gekregen als vervolg op mijn expo van voor NY en verder kan ik niet stoppen met naar mijn schitterende ring te kijken natuurlijk! :-D

Reacties

Reacties

Esther de Vries

Annnn, gefeliciteeeeerd!! :-)))) Welkom bij de club van verloofden, hihihi.... Ben echt super blij voor jullie! Enne, foto van de ring volgt nog, neem ik aan?? :-P
Kus, Esther

Mariska Priem

WOUW! Leuk die laatste regel!!! Zeker een verrassing!!! Van harte gefeliciteerd. Het filmpje, echt superleuk. Jullie hebben het goed voor elkaar samen. Geniet ervan!!! Liefs Mariska

Sanne van Rossum

He Anne, wat een super leuk nieuws. Van harte gefeliciteerd. Die mooie ring wil ik binnenkort wel een keer bewonderen via skype!! Dikke kus Sanne

joany

yeah!!bruiloft in Tel Aviv...;) ik kom!! GEFELICITEERD samen! xxx

koosje

Wat een super leuke VERRASSING Anne en natuurlijk ook allebeide een dikke kus, gun het jullie en hoop te kunnen komen, waar, wanneer?????????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!