Het voelt voor ons beiden alsof ik hier al zo'n 3 jaar woon

Een heerlijk weekend gehad, nét vakantie. Vrijdag ochtend zijn we naar een gereedschap winkel gegaan voor goudsmeden en heb ik daar zowaar een wals gekocht! Mijn droom! :-D Nooit had ik er ruimte voor of wist ik dat ik binnenkort zou verhuizen, maar nu heb ik het gewoon gedaan en voel me nu helemaal compleet als goudsmid in mijn heerlijke atelier (zou er het liefst de hele dag werken als ik genoeg goud&zilver etc had, smile!). 's Middags heerlijk geluncht aan de boulevard in de zon en 's avonds in een geweldig mooi & lekker restaurant gegeten. Kortom, op en top genieten. En zaterdag een stranddag! Maar eerst ben ik (verkouden) vroeg opgestaan en heb ik een aantal uurtjes in m'n atelier gewerkt. Genoeg te doen voor de Open Huis. 's Avonds zijn Ishay's ouders nog onverwachts langskomen, wat eigenlijk best gezellig was. Al was veel nog in het Hebreeuws, af en toe zeiden ze ook wat in het Engels tegen mij. Bovendien is het Hebreeuws geen lange brei van geluid meer voor mij, maar pik ik al aardig wat woorden uit de zinnen. Voelt goed. En ze vonden dat we ons huis echt geweldig leuk hadden ingericht.

Zondag is Ishay weer vroeg opgestaan voor z'n werk en ben ik naar de Ulpan gegaan. 's Middags gewerkt, 's avonds huiswerk, sporten en samen eten. Dinsdag werd m'n keelpijn&verkoudheid zo erg, dat ik na de Ulpan in slaap ben gevallen. Ik was zo lekker op dreef, maar heb nu even geen energie... M'n to-do-lijst gaat dus een stukje langzamer :-)

Reacties

Reacties

Sam

Ook verkouden!! Energy drain! Hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt! Kus!!

Koosje

Het zit in de lucht. Ik ben ook snipverkouden, extra vitamientjes. Fijn dat alles zo lekker gaat leef met jullie mee, liefs Koosje

Tineke

veel succes en plezier vandaag en morgen, kisss, p&m

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!