Werken, studeren, werken.... loving my life!!

Druk aan de slag geweest met nieuwe sieraden ontwerpen en maken. Eind deze maand doe ik mee aan een open huis in Omer, dus ik moet nog even flink aan de slag. Het is super super leuk en ook heerlijk om in m'n grote atelier te kunnen werken! Ik word echter af en toe nog opgehouden, omdat ik steeds iets tegenkom dat nog opgehangen moet worden, in elkaar gezet of aangemaakt moet worden, etc. De stopcontacten zijn hier hetzelfde, maar de nieuwe NL apparaten hebben nét te dikke stekkers, zo ook al mijn apparaten, waardoor we de stopcontacten moeten vervangen. Lastig en nu we weten dat we het huis uit moeten ook niet relaxt om alles te moeten vervangen.. Donderdag hebben Ishay en ik (call us crazy, smile!) het huis verbouwd. Salon tafel, vloerkleden, bloemen, onze ingebouwde oven, etc naar het dak gebracht, even lekker rond gesprayd met kakkerlakken spray en het huis zo 'lelijk' mogelijk geprobeerd te maken. Niet makkelijke natuurlijk. Het liefst had ik ook nog Dode Zee modder tegen de muren gesmeerd voor de heerlijke geur en sfeer, maar ja.. Uiteraard was het tevergeefs en vonden ze het een geweldig appartement en mooi groot balkon. Tja.. wij hebben ons best in ieder geval gedaan en zijn doorgegaan naar het verjaardagsfeestje van onze overbuurman.
De rest van het weekend hebben we vanalles en nog wat gedaan, waaronder foto's genomen van mijn sieraden. Ik ben namelijk tussen alles door aan een webshop aan het werken. Check it out, 'favorite' mijn shop aub en zet het voort: http://www.etsy.com/shop/LillygraceJewelry Ik ben al geselecteerd in een 'treasury' (proud!), maar heb nog veel meer 'likes' en 'admireres' nodig om gevonden te worden! Zaterdagavond heb ik met een Belgisch meisje afgesproken. Ze was een bezoeker van mijn laatste expositie en toen ik erachter kwam dat ze ook in Tel Aviv woont heb ik op de vrouw af gevraagd of ze het leuk vindt om een keertje af te spreken. Tja, anders kom ik natuurlijk nooit aan nieuwe vrienden ;-) We hadden bij een leuk tapas cafeetje om de hoek afgesproken. Het is altijd grappig als je voor het eerst afspreekt en elkaar totaal niet kent, maar ik had vanaf het begin een gevoel dat het zou klikken tussen ons en het was ook super gezellig! Dat gaan we dus zeker vaker doen :)

Verder deze week vooral veel en lekker gewerkt, nieuwe adresjes voor materiaal bevoorrading bezocht, de blaadjes aan onze boom beginnen te spruiten, uiteraard gaat de studie ook gewoon verder en is het voor het eerst (knock-knock) sinds ik hier woon de hele week droog gebleven! Wel met dagen dat ik me als een zandbak voel :-D Uitgedroogd, zandstormen en daardoor blijft de polution ook hangen in de stad. Niet heel fris dus, maar zoals Nederland nu ook weer opleeft: zon geeft energie! & ik heb mezelf dus ook even verwend met een boekje op het strand [als ik er zo dichtbij woon, moet ik er ook gebruik van maken realiseerde ik me]. Chilll!

Reacties

Reacties

tineke

ben trots op je! kus, mama

Sam

Me too!!

marianne deelstra

wat heerlijk om te lezen dat jullie er zo voor gaan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!