On a mission

Weekend is hier op vrijdag en zaterdag, op zondag heb ik dus echt een maandag gevoel en zo schuift alles een dagje op. Even wennen! We hebben een heerlijk weekend gehad in onze eigen cinema met heel wat films en ik heb Ishay zelfs een lesje Xco gegeven :-) We hebben plantenbakken op muurtjes bevestigd en zijn naar de World Press Photo's 2011 expo gegaan in het Eretz Israel Museum. Facinerend, maar ook wel erg veel gefotografeerd leed. Ik heb een (tijdelijk) oud fietsje, dus Ishay & ik fietsen de hele stad rond. Heerlijk! Behalve als het regent (wat het toch regelmatig doet) want zonder spatbord ben je direct vies. Er komen steeds meer fietspaden in tlv, maar men moet er nog wel aan wennen (vaak vol voetgangers e.d.).

We hebben maandag een busje gehuurd en zijn vroeg opstap gegaan naar... Ashdod! Filmpje komt binnenkort online, uploaden duurt steeds een aantal uren en is al twee keer gestopt :-S Maar als je lid wordt van mijn 'channel' dan zul je hem vanzelf online zien (beperkt aantal kijkers, dus wees er optijd bij).

Deze week is ook mijn Ulpan begonnen! Spannend! Ik keek er niet enorm naar uit en had van verschillende mensen waarschuwingen gekregen over de intensiteit (die ik mij ook nog goed herinner van de vorige keer!). Maar ik ben er weer ingeplonst en het is erg fijn dat ik al een basis heb, zodat niet alles abakadabra is. Leuke lerares, Yael, en een volle klas waar ik direct al iemand ontmoet heb wiens man bij de Diamond Center werkt en van wie ik diamanten kan kopen! Yeah, contacten contacten :)
Verder deze week: duiven continu wegjagen van de tulpenbollen... Alles een plekje geven & herinrichten, gaten boren en dingen ophangen... Véél regen... En eigenlijk ben ik continu gewoon lekker bezig!

Reacties

Reacties

mama

gezellige up-date!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!