Mijn eerste week in mijn nieuwe leventje

Op veler verzoek ga ik verder met mijn blog!! En m'n eerste week in Tel Aviv zit er alweer op, dus hierbij mijn eerste verhaaltje + filmpje(s)!!

Ishay was door het dolle heen zo enthousiast, super leuk! Ik was zwaar vermoeid, een beetje verdrietig en gespannen. Maar na een kleine vier uur vliegen kwam ik al aan. Het duurde even voordat de bagage kwam, maar dat vond Ishay niet erg, want hij was laat door een lekke band die hij onderweg had gekregen. Yeejj, in de armen van mijn lief! Met dit keer een ander gevoel, zo keken we elkaar ook af en toe aan in de auto.. Dit is echt, we blijven nu bij elkaar, niks 'wat gaan we allemaal doen deze week', nee, ik blijf!! :-D
Na een kort nachtje hebben we de autoband laten repareren en hebben we plantenbakken gekocht voor ons balkon, en ook wat kruiden, zaadjes en een maracujaplant. Al snel begon het te regenen en toen Ishay de auto terug bracht naar z'n ouders, ben ik m'n koffers gaan uitpakken en de badkamer + klerenkast gaan inrichten :)
Ishay's 'het regent hier nooit' is direct de kop in gedrukt, het heeft volle dagen geregent! En omdat we niet overal ramen hebben met glas, maar alleen shutters, tocht het behoorlijk door en krijg je geen licht binnen. Dikke sjaals om dus, brrrr! Verder ben ik al lekker aan het werk gegaan deze week, maar heb ik het vooral ook rustig aan gedaan. Elke ochtend wordt ik met vlinders in m'n buik wakker, ik ben in Tel Aviv! Het is eindelijk zo ver, ik woon hier echt! En ook bij kleine dingen, als ik m'n schort bv in de keuken zie hangen of m'n wintertrui uit de kast pak, krijg ik een apart, trots en warm gevoel. :-D
Wat heb ik nog meer gedaan deze week: Groupon massage... Benaderd door de redactie van 'Ik vertrek'... Stroll langs het strand en door mijn stadje... Balkon ingericht met plantenbakken, kruiden, passionfruit en hier en daar een tulpenbol... YouTube channel 'PassionShake' geopend... Body Pump met Israelische aanwijzingen... Boodschappen, etc.

Reacties

Reacties

Sam

Nice one zus! Geniet er van!! Zelf in het weekend heen en weer naar Stockholm gereden om Paulo & Emilia te verhuizen... 3200 km, te weinig slaap, erg intens, maargoed, alles goed gekomen! Kus!! Love you!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!