Afscheid & Israel 2012

Hoi hoi,

Wat heb ik zondag een fijne dag gehad met alle lieve mensen om mij heen! Het was zoals altijd super gezellig en ik heb echt genoten. Wat ga ik jullie stuk voor stuk missen!!

Onze fotograaf Sanne heeft prachtigefoto'sgemaakt tijdens onze wandeling. De overige foto's zullen komen als ik eenmaal in Israël ben. --->enHIERzijn ze dan!

Ik heb een aantal keren de vraag gekregen of ik nog een blog bij ga houden. Aangezien het geen vakantie voor mij is, was ik dit niet van plan. Maar laat mij weten als je het leuk vindt als ik dit toch ga doen en of jij het dan gaat lezen. Wie weet kunnen jullie mij overhalen :)

Veel liefs en graag tot snel!!!

Anne.

Reacties

Reacties

Sanne Swart

Kijk allemaal vooral om de webstore heen, uiteraard kunnen jullie deze bestanden gewoon van me krijgen.... Kon het niet anders publiceren....

Anne, ik zou je zeker volgen!!!

Sam

Ik ook! Ik vind je verhalen, hoeft niet lang te zijn, altijd leuk om te lezen! Maar doe vooral wat goed voelt en no need om geforceerd te blijven bloggen hoor. :)
Kus!

Pauline, René en Luca

Wij vinden het altijd leuk om je verhalen te lezen :)
En wat een geweldige foto's van een leuke middag!

Christian, Marieke en Vivian

Hoeveel berichtjes moet ik achter laten om je te overtuigen????? Tuurlijk gaan we je volgen! Wat Sam ook zegt, hoeft niet lang te zijn, maar gewoon even laten weten hoe het met je gaat!!! Het was een speciale zondag, maar super gezellig!!

Christian, Marieke en Vivian

@ Sanne, wat een geweldige presentatie heb je ervan gemaakt, ook mooi die zwart/wit en sepia foto's!

Joyce

Ja het was een mooie zondag, fijn om bij elkaar te zijn! Volgende keer in Israel ;-) En tja de verhalen, ik weet dat het lastig is om het vol te houden, misschien het begin, om kort te volgen hoe het gaat. Maar wij gaan zeker skypen!!

Mooie foto's. Ik hou me aanbevolen!

Esther

Hi An, ik baal nog steeds enorm dat ik er niet bij kon zijn zondag... maar de foto's zijn super, ik geloof meteen dat je een geweldige middag hebt gehad!

En ik zal ook zeker je verhalen blijven volgen! En wat de rest eigenlijk ook zegt: het hoeft niet veel/lang te zijn, maar het is sowieso leuk om te lezen hoe je het daar maakt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!